tavuk sucuğu yapımı


Evde tavuk sucuğu yaptım oldu. Evde tavuk sucuğu nasıl yapılır merakım yüzünden, resimde gördüğünüz sucuğu yaptım ve yedim. Aynı zamanda, iki kişiyede tatdırdım. Ne var ki, iki insanda (yedikleri sucuğun) tavuk sucuğu olduğunu anlayamadı. Ben anladım mı? hayır. Çünkü, damakta aynı et sucuğu tadını veriyor.


Üstte gördüğünüz resim, sucuğun ilk dolum hali. En üstteki resim ise, sucuğun asılıp kurutulduktan sonra ki (6. gün) hali. Tavuk sucuğunu tavuk göğsü ve sucukta kullanılan bütün baharatları kullanarak yaptım, merak işte.

Tavuk sucuğu yapımı ve kullandığım malzemeler:

1/2 kg. tavuk kıyması
 25 gr. soyulmuş ezilmiş sarımsak
1 tatlı kaşığı tepelice doldurulmuş acı toz biber
 1 tatlı kaşığı tepelice doldurulmuş tatlı toz biber
1 çorba kaşığı dolusu kimyon
1 tatlı kaşığı tepelice doldurulmuş tuz
1 çay kaşığı karabiber
bir çimdik yeni bahar
yarım metre kuru bağırsak
 

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir kilo pirinçten kaç kişilik pilav çıkar

tavuğun haşlandığı nasıl anlaşılır

pirincin nişastası nasıl çıkar

dondurulmuş nohut nasıl pişirilir