ev sucuğu tarifi, mükemmel


Görseldeki ev sucuğu bir plastik huni, bir metre kuru bağırsak, bir kilo dana kıyması, çeşitli baharatlar ve hünerli ellerle yapılmıştır. Bir kilo kıymadan bir kangal sucuk, sekiz parmak sucuk çıkmıştır. Şu an bu sucuklar kurumaları için, güvenlikli bir yerde asılıdır. Şükürler olsun, evde sucuğmuzu yaptık.

Malum sitenin bu sucuk yapımı ile meraklıları evde sucuk yapımı, evde sucuk nasıl yapılır, evde sucuk nasıl kurutulur ve dahası kangal sucuk nasıl bağlanır, parmak sucuk nasıl bağlanır gibi bi sürü sorunun cevabından başka, sucuk malzemeleri nelerdir, sucuk baharatları ve ölçüleri nedir, sucuk harcı nasıl hazırlanır sorularının yanıtını bulacaklar.

komşunun ev sucuğu tarifi, mükemmel
tık tık

Malum siteye sorduk o da söyledi. Efendim, damdan düşer gibi sucuk yaptınız, bu nasıl oldu? Sorusuna verdiği yanıt şöyle; sucuk içi yemeğini ve sucuk köftesini çok severim. Yılardır bu yemekleri yapar ve yerim. Özellikle sucuk köftesi üzerinde çok çalıştım. Sucuk köftesi malzeme ölçüleriyle oynayarak, en son işte bu dedim ve aradığım tadı yakaladım. Böylelikle ev sucuğu yapmaya karar verdim. Hepsi bu kadar.

Bu sucuk tam 1 kg. dana döş eti kıymasından yapıldı. 39 TL kıyma, 3 TL bağırsak, 3 TL de baharat ve sarımsağı saysak, emeği ve bağlama sicimini saymasak maliyeti 45 TL oluyor. Birde bu sucuğun kuruyup kilo kaybettiğini düşünün, vay ki vay. Buyurun, sucuk alırken aklınızda bulunsun emi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

bir kilo pirinçten kaç kişilik pilav çıkar

pirincin nişastası nasıl çıkar

tavuğun haşlandığı nasıl anlaşılır

dondurulmuş nohut nasıl pişirilir