Mısır ve Pirinç Patlağı

5 comments

Diyet Gevreği
İçeriği mısır, pirinç, yulaf, tuz, gluten içeren mısır ve pirinç patlağı. Kepek ihtiva ettiği için 9 aylıktan küçük bebeklere verilmesi önerilmeyen yağ ve şeker ilavesiz kıtır gevrek.

Evde pirinç patlağı nasıl yapılır
Pirinç patlağını evde yapmak için, pirinçleri patlatmanız gerekir. Maalesef pirinçler yüksek teknoloji kullanan makinalarda patlatılıyor. Evde pirinç patlatmanın bir yolunu bulsaydım, kesinlikle deneyimimi sizlerle paylaşırdım.

Aadmın biri evde pirinç patlatmanın bir yolunu bulmuş ve bloğunda yayınlamış,
TIKLA HA TIKLA
kıyağım olsun.

5 yorum:

  1. benim ananem bu patlağı çok güzel yapar bende çok güzel yerim hehehe

    YanıtlaSil
  2. Allah senden razı olsun şu pirinç patlatma işini kafaya takmıştım. nasıl patlatılır nasıl patlatırım diye kafi yiyecektim. bütün ümitlerim yerle yeksan oldu. demek evde mısır patlatmanın bir yolu yokmuş. üf be kurtuldum. bir rahatladım bir rahatladım sağolun varolun.

    YanıtlaSil
  3. sebile canım bende çok uğraştım kavurdum olmadı yağda kızartım olmadı. haşladım fırında kuruttum olmadı. nihayetinde bu sevdadan vazgeçtim evde bu iş olmuyormuş.

    YanıtlaSil
  4. ipliksiz çağnoz17 Nisan, 2012

    sahiden mi?

    YanıtlaSil
  5. merhaba arkda$lar,

    hemen ümüdi kesdiniz.evde patlami$ pirinc yapmak istiyorsaniz size tarif verim.

    1.pirinci normal tencerede pi$irin,cig kalmasin

    2. bir tebsiye koyup 36 saat kurutun,vaktiniz oldunda kari$tirin,güzel kurusun dige.

    3. yag (cok sicak olsun)isitin ve onun icinde patlatin

    burda video var

    http://grains-nuts-soy.wonderhowto.com/how-to/make-special-and-tasty-homemade-puffed-rice-wok-423222/

    iyi eglenceler

    YanıtlaSil